بیاموز

آموزش های کسب کار و موفقیت در اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت و راز موفقیت های فروش محصولات از اینترنت،تکنیک های تبلیغات،مقاله های آموزشی و تحقیقاتی

آموزش ارتباط با مشتری یکی از مراحل جذب و نگهداری مشتری به سوی شماست در این مطلب میخواهم نحوه ی ارتباط با مشتری در اینترنت به وسیله وب سایت را برایتان توضیح دهم،وقتی سایتی تجاریی و فروشگاهی راه اندازی میکنید،در قدم اول باید پاسخگوی نیاز کاربران خود باشید وقتی که مشتری میخواهد چیزیی از وب سایت شما خریداری کند باید برای پرداخت او را به بانک اینترنتی هدایت کنید خب برای اینکار شما باید با بانک مورد نظر قراداد داشته باشید شما برای پرداخت پول از مشتری او را  به بانک ارتباط میدهید وقتی که پرداخت انجام شد برگشت به سایت برای ارسال یا دانلود انجام میشود در این روش شما به وسیله وب سایت و پنل مشتری با او ارتباط میگیرید ،مثل آدرس درب منزل و نحوه ارسال ،شماره موبایل و ... بعد از اینکه همه موارد برای ارسال یک محصول انجام شد ،یک قسمت باید برای تماس و پاسخگویی از طریق تلفن فراهم شود که اصل ارتباط با مشتری همین پاسخگویی 24 ساعته است ،سعی کنید در هر زمانی به درخواست کننده پاسخ درستی بدهید مثل زمان پرداخت ،محصول به شکلی ارسال میشود یا اگر محصول به دستش نرسید چه اقدامی انجام دهد،یکی از دلایل اصلی از دست دادن یک مشتری سو رفتاری است که آن‌ها دریافت می‌کنند. نتیجه بی‌تفاوتی در برخورد با مشتری از دست رفتن او است. مشتریان به خاطر خواهند داشت که چگونه با آن‌ها رفتار می‌کنید به نکاتی که میتواند بر روی مشتری اثر بگذارد را به خاطر داشته باشیدمشتری حضوری و مشتری غیر حضوری هیچ فرقی نمیکند برای بار اولی که یک مشتری ب سایت شما وارد میشود هر عملی که در سایت انجام دهد را به خاطر خواهد داشت و اگر نیاز آن ها را به طور کامل برطرف کند میتواند مشتری ثابت شود.